Ładowanie
Może to chwilę potrwać.

Wstęp

Proxima to projekt nastawiony na długoletnie wsparcie, zapewniające rozgrywkę na lata. Tworzony był z myślą o graczu nowym oraz doświadczonym. Pierwszego wprowadzamy do świata tej gry łagodnie, aby mógł stać się doświadczonym, a doświadczonego stawiamy przed wyzwaniami końcowych faz rozgrywki, które zapewnią satysfakcję z jej ukończenia. Proxima PANGEA, ponieważ z naszego poprzedniego projektu wydobyliśmy to, co dla Was najlepsze i obudowaliśmy w o wiele przystępniejszą i dopracowaną formę. Zapraszamy do Prezentacji omawiającej główne elementy projektu oraz do odkrycia pozostałych tajemnic i rozwiązań już w świecie gry!

Ważne Informacje

Beta testy
23.11.24 17:00 - 30.11.24
Start Serwera
Planowany start - Grudzień 2024 - data zostanie ogłoszona na DC i pojawi się tutaj aktualizacja.
Discord

Informacje o Beta Testach

Każdy gracz, który osiągnie określony poziom podczas trwania Beta testów zostanie nagrodzony unikatowym wierzchowcem oraz petem, które są na stałe i będzie można je odebrać po starcie serwera z Magazynu ItemShop na wybranej przez Siebie postaci.

W celu zgłaszania błędów prosimy o kontakt z aktywnymi administratorami w grze lub na naszym DC.

Na testach każdy gracz otrzyma od nas pełnego VIP`a, 50k SM do wydania w Item Shop, pakiet fundatora, który będzie możliwy do zakupienia na starcie - cały zestaw odpałów jaki będzie możliwy.

Niektóre systemy oraz opcje w grze mogą być nadal niedostępne lub zablokowane przez administratorów.

Podczas testów będą się odbywać przerwy techniczne z krótką zapowiedzią w grze. Gra może nie być dostępna przez cały czas.

Cały progres postaci NIE zostanie przeniesiony na serwer główny.
Są to Beta testy.
Każda postać będzie po zakończeniu testów skasowana.



Pet i Wierzchowiec do zdobycia podczas Beta testów za osiągnięcia:
- 120 lvl - Pet Leniwy Admin
-140 lvl - Wierzchowiec Motocykl z Piekła

Podstawy

Typ Serwera
Nie będzie to ani typowy hard, ani medium, ani easy. Serwer będzie hybrydą, która czerpie z każdego typu serwera coś dobrego. Poziom trudności również zmienia się razem z postępem, także w zależności od etapu może to być dla ciebie hard/medium/easy.
Maks. Poziom Postaci
205
Punkty statusu
200
Królestwa
Chunjo / Jinno
Skille na Start
P - z dalszym rozwojem do poziomu T.
Umiejętności pasywne
Tak - rozwijane razem z progresem postaci na kolejnych przedziałach lvl.
Bonusy 6/7
Tak, bez klasowych, wyjątkiem są pierścienie i pasy, gdzie możemy umieścić Silny na klasę
Szarfy
Tak, bez absorpcji.
Alchemia
Nie.
Maksymalny stack przedmiotu
96.000 szt.
Ilość kanałów gry
6 - na starcie prawdopodobnie więcej.
Czy będę mógł się cofać na wcześniejsze lokacje i dropić, gdy przebije lvl?
Nie, po ulepszeniu Ekwipunku na kolejnym etapie lub awansowaniu na dany poziom tracimy możliwość dropienia na poprzednim.
Będzie ograniczenie ilości kont?
Tak, planujemy ograniczyć tę ilość do maksymalnie dwóch kont zalogowanych jednocześnie oraz planujemy ograniczyć maksymalną ilość kont, do jakich gracz może mieć dostęp do 4.
Czy muszę robić buffa do gry?
Nie, każda klasa będzie samowystarczalna pod względem Buffów, które posiada. Nie można także nadawać buffów na inne postacie.
Czy Item Shopy (Kostiumy itd) będą czasowe?
Nie. Na proximie z czasem będzie się pojawiać wiele nowych setów kostiumowych do zdobycia z wydarzeń oraz zakupu w Item Shop. Każdy element kostiumowy jest na stałe i posiada wbudowane bonusy. Nie ma czasu. Nie ma odliczania. Aby otrzymać wbudowane bonusy z założonych elementów kostiumowych należy założyć osobny przedmiot, który jest już czasowy do zakupu z IS: Bonusy Kostiumowe.
W ten sposób każdy może do woli kolekcjonować swoje ulubione sety.

Rozgrywka

Doświadczenie
Doświadczenie zdobędziemy zabijając potwory, wykonując misje fabularne oraz poboczne. Ilość doświadczenia potrzebna na kolejne lvl zwiększa się razem z poziomem postaci.
Yang
Yang można zdobyć zabijając potwory,metiny oraz bossy. Yang z potworów zostały dostosowane do lokacji, na jakiej się znajduje postać i ich ilość zwiększa się razem z kolejnymi lokacjami.
Zdobywanie przedmiotów
Na każdej lokacji zdobędziemy unikalne dla tych map przedmioty potrzebne w rozwoju postaci i systemów.
Umiejętności w PvM
Każda klasa posiada zestaw umiejętności osobno dostosowany do PvP oraz PvM. Wraz z rozwojem umiejętności są one dużym źródłem dmg w bossy na mapach oraz dungeonach. Dzięki nowemu wyliczaniu obrażeń PvM na podstawie statystyk postaci w PvM wasze umiejętności będą coraz potężniejsze razem z rozwojem PvM postaci, a co za tym idzie można ich używać na każdym z przedziałów już od samego początku gry.
Powrót Łuczników oraz Magów
Łucznicy oraz magowie będą atakować zasięgowo. Ich wybijanie jednak nie jest problematyczne ze względu na zwiększone zasięgi umiejętności w PvM oraz odpowiednie dopasowanie trudności rozgrywki i klas postaci. Nagrodą jest zwiększony exp oraz yang z potworów zasięgowych. Zdecydowaliśmy się na ten krok, aby rozgrywka na spotach nie opierała się na trzymaniu spacji i była bardziej dynamiczna oraz eliminuje to dużą część autoklikerów. (nie pojawi się kolejna grupa potworów dopóki nie zabijemy łuczników)

Klasy

Ze względu na możliwość użytkowania umiejętności w PvM każda profesja ma inne predyspozycje w różnych strefach gry. Dodatkowo każda klasa posiada swój bonus klasowy z którego może korzystać od 160 lvl.

Warto zaznaczyć, że rodzaje broni PvM oraz PvP posiadają wbudowany extra bonus do PvM oraz PvP jeśli wyposażymy broń na odpowiedniej klasie.
Poniżej przedstawiamy krótki opis profesji, który pomoże wam wybrać, która z nich będzie najlepsza dla waszego stylu gry.
Bonusy Klasowe
- Wojownik +5% szansy na pomyślne wydobycie rudy
- Sura +5% szansy na pomyślne wydobycie rudy
- Ninja +5% szansy na pomyślne wyłowienie ryby
- Szaman +5% na pomyślne zebranie roślin (kwiaty oraz grzyby)
Wojownik Body
Broń PvM/PvP: Miecz
Posiada największy dodatkowy Atak PvM z Aury Miecza - najszybciej niszczy Kamienie Metin z Wierzchowca. Walczy w zwarciu, a jego umiejętności mają dość dobry zasięg, aby wybijać łuczników na spocie, lecz odbiega on z szybkością ich wybijania w porównaniu do innych klas.
Wojownik Mental
Broń PvM/PvP: Włócznia
Posiada bardzo dużo obrony, co czyni go dobrą postacią pod spot, a tąpnięcie potrafi wyczyścić wszystkich łuczników oraz magów wokół niego. Jego umiejętności mają średni zasięg, więc nie musi być w samym centrum walki, aby atakować bossy.
Sura WP
Broń PvM/PvP: Miecz
Dobry tank pod bossy i spot ze względu na bonus Odporny na bossy i dodatkową Obronę z umiejętności. Dodatkowo posiada także dodatkową Wartość Ataku PvM Czarowanego Ostrza, lecz jest to mniejszy bonus niż u Wojownika Body. Posiada tylko 2 skille ofensywne co może być małym problemem na dungeonach lecz nadrabia doskonałym zasięgiem i użytecznością Smoczego Wiru na spotach.
Sura BM
Broń PvM/PvP: Miecz PvM / Ostrze PvP
Mroczna Ochrona dodaje mu obrony i wraz z Ognistym Uderzeniem, które ma bardzo dobry zasięg jest świetnym połączeniem na spota. Posiada dobry dmg z umiejętności, lecz są profesje które potrafią uderzyć więcej. Może w pełni atakować bossy z zasięgu, co także jest jego zaletą.
Szaman Smok
Broń PvM/PvP: Dzwon
Posiada dodatkową szansę na krytyka PvM oraz obronę z umiejętności. Skowyt potrafi wyczyścić wszystkich łuczników oraz magów wokół niego, a zestaw umiejętności pozwala na zasięgowe nabijanie dmg.
Szaman Healer
Broń PvM/PvP: Dzwon PvM / Wachlarz PvP
Posiada dodatkową Wartość Ataku PvM, bonus Silny przeciwko bossom oraz szybko ładujące się umiejętności zasięgowe, co pozwala mu na nabijanie dmg z daleka. Nie jest to najlepsza klasa do expienia na spocie, ale nadrabia na Kamieniach Metin ze względu na Zwiększenie Ataku oraz na Bossach ze względu na Ataki Dystansowe z solidnym DMG w pojedynczy cel.
Ninja Dagger
Broń PvM/PvP: Sztylety
Posiada najwyższy dmg z umiejętności w PvM w grze a jego umiejętności są głównie przeznaczone do atakowania 1 celu co czyni go dobrą postacią pod dungeony oraz bossy, lecz wybijanie magów i łuczników jest bardziej uciążliwe niż u innych klas z atakami obszarowymi.
Ninja Archer
Broń PvM/PvP: Łuk
Posiada Bardzo dobry dmg w 1 cel i może atakować z dystansu. Posiada dodatkowy bonus Silny przeciwko bossom z umiejętności Bezszelestny Chód, co czyni go bardzo dobrą postacią na bossy, lecz ma ciężki czas na spotach z łucznikami i magami. Może używać nakładki na miecz korzystając z łuku co jest jego usprawnieniem do bicia metinów oraz spotów, lecz nie może używać wtedy umiejętności.
To jaka najlepsza klasa?
Jak widać wyżej trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników takie jak bicie spotów / metinów / bossów / dungeony i niektóre klasy są lepsze od innych w różnych aspektach gdzie tamte nadrabiają w innych.

Dla graczy którzy lubią wygodę na pewno klasy pod spot zdadzą egzamin: Mental / WP / Smok / BM, lecz tuż za nimi jest Body / Healer, którzy mimo że są mniej uniwersalni niż poprzednicy to też potrafią zaskoczyć.
Dagger i Archer to profesje, na których można mieć zarówno świetną zabawę jak i wkurzać się, że nie dajemy rady na spocie i są to na pewno bardziej zaawansowane profesje do prowadzenia od innych.

Ekwipunek / EQ Startowe

Na start poza startowym ekwipunkiem każdy gracz otrzyma startowy Item Shop, Bonusy Kostiumowe oraz VIP.
Do końca grudnia każdy nowy gracz otrzyma na start 7 dni VIP oraz startowy Item Shop na 14 dni wraz z Bonusami Kostiumowymi na 14 dni.
Od stycznia zostanie to zmienione na 3 dni VIP oraz 7 dni Item Shop i 7 dni Bonusów Kostiumowych.
Najedź na ikonkę aby sprawdzić co oznacza.

Lokacje / Przedziały

Awansując na kolejne poziomy wykonujemy misje, ulepszamy ekwipunek oraz dostępne systemy i przechodzimy na kolejny przedział. Na mapy poprzednich przedziałów można nadal wchodzić bo znajdują się na nich NPC od craftów czy sklepy, lecz po przekroczeniu określonego lvl nie zadasz dmg w potwory, nie wybijesz graczy, nie wykonasz misji powtarzalnych na tej mapie posiadając większy lvl niż do tego zaplanowany. Przedziały prezentują się tak:
Nazwa PrzedziałuLvl PrzedziałuMax lvl na jakim
otrzymamy drop.
Lokacje Przedziału
Początek1-15 lvlN/ALokacja Początkowa
Dolina Orków15-35 lvl49 lvlDolina Orków
Dolina Cyklopów35-65 lvl69 lvlDolina Cyklopów
Wzgórza Kresu65-109 lvl109 lvlWzgórza Kresu
Podziemia Wzgórz Kresu
Pustynia Loriend100-124 lvl124 lvlPustynia Loriend
Piramida Sfinksa
Lasy Proximy120-144 lvl144 lvlGniewny Las
Sowi Las
Spalony Las
Ziemia Minotaura140-164 lvl164 lvlZiemia Minotaura
Lochy Minotaura
Ziemie Gigantów
Archipelag160-184 lvl184 lvlI Wyspa Archipelagu
II Wyspa Archipelagu
Wyspa Dinozaurów
Ziemie Lemurów182-205 lvl209 lvlZiemie Lemurów I
Ziemie Lemurów II
Dakra185-205 lvl209 lvlDakra
Lochy Dakry
Ziemia Nieznana195-205 lvl209 lvlZiemia Nieznana
Przejścia pomiędzy przedziałami są zaprojektowane tak, aby każdy miał za Sobą zdecydowaną większość systemów z poprzedniego przedziału zanim uda się na kolejny.

Nie można także w pełni korzystać z 2 przedziałów jednocześnie.
Zostawiliśmy zawsze kilka poziomów "luzu" pomiędzy przedziałami, więc przykładowo na 120 lvl można wejść na kolejny przedział i popatrzeć co tam w trawie piszczy i nadal dropić na etapie Pustyni, lecz atakowanie goblinów, bossów oraz graczy na kolejnym przedziale jest możliwe dopiero gdy ulepszymy ekwipunek i wbijemy odpowiedni poziom co tym samym spowoduje pełne przejście na ten etap i zablokuje możliwość dropienia na poprzednim.

Podgląd Lokacji

Poniżej przedstawiamy kolejno przedziały oraz lokacje. Bossy są oznaczone czaszkami, duże spoty ikoną miecza, rudy (od 35 lvl) diamentem, łowiska ikoną ryby (od 160 lvl). Na mapach możecie także zauważyć charakterystyczne czerwone strefy. Są to strefy elitarne na których znajdują się mocniejsi przeciwnicy, zdobędziecie z nich więcej pkt doświadczenia oraz yang.

Lokacja Startowa 1 lv

To tutaj rozpoczniesz swoją przygodę! Otrzymasz startowy ekwipunek oraz wykonasz serię zadań aby wydostać się z labiryntu i pokonać Królową Pająków!

Dolina Orków 15 lv

Na mapie występują Metiny Duszy/Cienia oraz Wódz Orków. To tutaj ulepszysz pierwszy ekwipunek oraz zdobędziesz podstawowe kamienie duszy.

Dolina Cyklopów 35 lv

Zmierz się z cyklopami, pokonaj Argesa na swojej drodze po głowę przywódcy cyklopów Polifema. Na tej lokacji wykopiesz pierwsze rudy.

Wzgórza Kresu 65 lv

Lodowe Doliny skrywają sekret. Tylko ostatni sohańczyk może Ci pomóc, lecz za pasmem górskim czeka na Ciebie Śmierć we własnej osobie.

Podziemia Wzgórz Kresu 85 lv

Kręte podziemia zmierzają ku wejściu do Siedziby Nemere oraz pierwszej wyprawy grupowej.

Pustynia Loriend 100 lv

W Centrum Pustyni znajduje się wejście do Piramidy. Jest to pierwsza lokacja, na jakiej występuje Smoczy Posąg.

Gniewny Las 120 lv

Pierwszy Boss Heroiczny, rozpoczęcie Atlasu Starożytnych, a wszystko w otoczeniu Mistycznych Lasów Proximy.

Sowi Las 125 lv

Siedziba Hedwigi oraz Sowiego Pramaga. Ten las należy do Sowich stworzeń i nie wygląda, aby miało się coś zmienić!

Spalony Las 130 lv

Niegdyś kraina Driad, obecnie spalone równiny zarządzane przez Razadora oraz Rozpruwacza Spalonego Lasu.

Ziemia Minotaura 140 lv

Tutaj panuje prawo dżungli. Zwycięża silniejszy. Najsilniejszy obecnie Minotaur przebywa w Lochach. Tutaj rozpoczniesz system talentów.

Lochy Minotaura 145 lv

Lochy skrywają coś o wiele potężniejszego i straszniejszego niż Minotaur.

I Wyspa Archipelagu 160 lv

Plaża, piasek... i piraci?! Gobliny? Wodołazy? Wygląda na to, że także i Ty dołączysz do walki o wpływy na Wyspie.

II Wyspa Archipelagu 170 lv

Zmutowane grzyby, ogromne węże i Skażenie rozlewające się po całej wyspie. Tylko dinozaurów tutaj brakuje.. nie no one też tutaj są!

Ziemie Lemurów I 182 lv

Lemury są panami tych ziem! To tutaj zdobędziesz pierwszą Szatę Żywiołów.

Ziemie Lemurów II 182 lv

Pani Driad panuje w tej części ziem Lemurów. Niedaleko jej miejsca znajdziesz wejście do Jaskini Gnolla.

Dakra 185 lv

Na Dakrze znajdziesz wiele potężnych istot. Najpotężniejszym jest Avatar Kur-Chak! Tutaj rozpoczniesz system Diamentów Kanai.

Lochy Dakry 190 lv

Przejście pomiędzy Dakrą a Nieznanymi Ziemiami. Uważaj aby nie natknąć się na żniwiarzy w wąskich korytarzach.

Ziemia Nieznana 195 lv

Tylko prawdziwe monstra żyją w tej krainie, a najgroźniejszym jest Cień - Relikt, który pojawia się co 6h i niszczy wszystko co stanie na jego drodze.

Smocze Posągi

Zaczynając od Pustyni Loriend na niektórych mapach znajdują się Smocze Posągi lokacji. Oznaczone są specjalną ikoną na mini mapie. Nie posiadają dropu lecz za ich zniszczenie gracze otrzymują buff na 2 godziny.
Smocze Posągi wracają co godzinę.

Gdy zostaje zniszczony posąg, każda postać która brała udział w jego zniszczeniu i zadała minimum 2% obrażeń otrzyma buff, który zostanie dodany do lewego górnego rogu ekranu na 2h.

Jeśli po 1h postać weźmie udział w zniszczeniu kolejnego posągu, to buff zostanie odnowiony do pełnych 2 godzin.
Bonusy za udział w zniszczeniu Posągu
+ 10% Punktów Doświadczenia - 2h
+ 5% obrażeń na wszystkich Dungeonach oraz Lokacjach Przedziału - 2h

Dungeony i Rajdy Grupowe

W świecie Proximy znajdziesz wiele dungeonów i rajdów grupowych. Każdy z unikalnym przebiegiem oraz wartościowym dropem do zgarnięcia. Przepustki na dungeony są do zdobycia jedynie w grze. Dropią z metinów na lokacjach, bossów respowych i heroicznych, szkatułek zdobytych z misji powtarzalnych, a także można je wytworzyć w każdym M1 u Garana - Mistrza Przepustek.
Na dungeony nie ma czasu oczekiwania na ponowne wejście, lecz istnieje limit wejść dziennie na każdy dungeon. Jest on różny zależnie od dungeonu i zwiększa się wraz z etapem na jakim znajduje się postać. Nie ma też obaw o to że szybko zostanie wykorzystany ten limit, gdyż trzeba by spędzić wiele godzin na każdym dungoenie i tylko na nim, aby go wykorzystać.

Dungeony

Matrona Orków - 25 lvl

W centrum Doliny Orków znajdziesz wioskę orków, a rządzi w niej Matrona - bezwzględna przywódczyni orków. Na tym początkowym dungeonie zaliczysz kilka misji pobocznych oraz fabularnych jeśli mapa jest zbyt mocno oblężona. Z Matrony także można zdobyć przydatne odpały dla postaci.

Kryjówka Polifema - 65 lvl

Dowódca armii Cyklopów, który rządzi Doliną Orków i Cyklopów ukrywając się przed bohaterami w górzystym terenie.

Komnata Nemere - 90 lvl

W podziemiach Wzgórz Kresu znajdziesz wejście do komnat Nemere. W jej komnatach czyha na Ciebie wiele niebezpieczeństw, a na końcu zmierzysz się z samą Nemere! Na tym dungeonie możesz zdobyć drugi kamień duszy do tarczy.

Piramida Sfinksa - 115 lvl

W centrum Piaszczystej Pustyni Loriend znajduje się piramida, a w niej ukryte jest wejście do grobowca Sfinksa, który strzeże pozostawionych w piramidzie bogactw. Pomóż Przewodnikowi z Zakonu Ciszy zaprowadzić porządek na Pustyni Loriend i zbadaj Piramidę!

Schronienie Hedwigi - 125 lvl

W Sowim Lesie znajduje się Schronienie Hedwigi, przywódczyni sowich stworzeń, która ponad wszystko chroni swoich podopiecznych. Spróbuj wywołać jej gniew, aby zmierzyć się z nią w pojedynku.

Ognista Pieczara - 135 lvl

Zgładź ogniste stwory, odblokuj starożytne pieczęcie i pomóż przeklętym kowalom, aby odkryć tożsamość stojącego za tym wszystkim władcy i niszczyciela Spalonego Lasu.

Świątynia Ganeshy - 145 lvl

W tej świątyni znajdziesz wiele monstrum oddające cześć ich bóstwu - Ganeshy. Zbierz fragmenty i odbuduj pomnik Bożka, a następnie go zniszcz, aby rozwścieczyć bóstwo. Tylko jedna osoba może opuścić tę świątynie. Szykuj się do ostrej walki!

Rubinowa Jaskinia - 145 lvl

Pokonaj sługi Rubinowego Prasmoka, odblokuj pieczęcie i zniszcz rubinowe kamienie. Zmierz się z Prasmokiem, aby zdobyć łupy Rubinowej Jaskini.

Świątynia Pradrzewca - 145 lvl

W tym miejscu musisz być uważnym na każdym kroku. Nawet najmniejsza roślina może zamienić się w dzikie pnącza i zagrodzić Ci drogę. Pokonaj najstarszego drzewca, aby przywrócić tą świątynie do należytego stanu.

Siedlisko Mroku - 155 lvl

Ukryte głęboko w Lochach Minotaura... powoli pochłaniające cały labirynt oraz wszystkich śmiałków próbujących je zwalczyć. Ocal rannych żołnierzy i zgładź monstrum.

Głębiny Octopusa - 170 lvl

Octopus - niegdyś sławny pirat, obecnie morski potwór który posiada wiele skarbów ze swoich pirackich wypraw, a potworom nie sa potrzebne żadne skarby prawda? Tobie o wiele bardziej się przydadzą!

Jaskinia Skażenia - 175 lvl

Na drugiej wyspie Archipelagu znajdziesz skażone ślady. Jak to mówią, po sznurku do kłębka.. Udaj się do Jaskini Skażenia i pozbądź się go przy okazji oczyszczając odwiedzone tereny.

Mackobrody - 180 lvl

Kolejny Pirat, ten jednak lubi nadal pływać po wodach Archipelagu i atakować napotkanych kupców. Dostanie się na jego statek może nie być jednak takie proste jak się wydaje..

Jaskinia Gnolli - 185 lvl

Zapoluj na prawdziwą bestię. Najsilniejsze gnolle ukrywają się pod zmienioną postacią i unikają niepotrzebnej walki. Są to jednak stworzenia stadne. Zabij odpowiednią ilość ich pobratymców, a zjawi się przed Tobą nie lada przeciwnik.

Zainfekowany Ogród - 190 lvl

Jak to w każdym ogródku, czasem się zdarzy posiadać malutkie szkodniki. Tak też jest i w przypadku Dakry i jej ogrodu. Tyle, że te z ogrodu Dakry pożerają w całości.

Świątynia Piasków Czasu - 190 lvl

Pradawna świątynia, w której czas stanął w miejscu za sprawą Władcy Piasków Czasu. Pokonaj przeciwności i zmierz się z Władcą czasu we własnej osobie.

Kryształowa Jaskinia - 195 lvl

Kiedyś była piękną władczynią północnych plemion, lecz została przeklęta przez szamanów i wygnana do tej pieczary. Jej łzy zamieniają kamień w kryształ.

Przeklęta Szamanka - 195 lvl

Przestroga dla wszystkich zainteresowanych czarną magią. Oto skutki eksperymentów przeprowadzanych przez niedoświadczonych czarnoksiężników.

Wieża Cienia - 205 lvl

W tej wieży przebywa władca Nieznanych Ziem. Tego miejsca unikają nawet najpotężniejsze stworzenia w obawie spotkania władcy wieży.

Rajdy Grupowe

Na każdy rajd wymagane jest 4 graczy w grupie. Każdy musi spełniać wymagania rajdu i posiadać przepustkę w swoim ekwipunku. Rajdy posiadają wiele do zaoferowania, występuje na nich kilka bossów z dropem, a także po ukończeniu rajdu każdy gracz otrzymują szkatułkę rajdu, która zawiera dodatkowy drop - często również z bossów heroicznych z map.

Na każdy rajd można wejść maksymalnie 3 razy dziennie, a wiele kluczowych przedmiotów z rajdu będzie przypisane do postaci bez możliwości handlu - mimo że można ich zdobyć więcej niż podczas wykonania pojedynczego zwykłego dungeonu.

Odrodzona Nemere - 90 lvl

Odblokujcie pieczęcie oraz pomóżcie napotkanemu golemowi, aby stawić czoło Odrodzonej Nemere i Kryształowej Wiedźmie.

Grobowiec Pustyni - 115 lvl

Weszliście na teren starożytnego grobowca. Jego strażnik ciągle będzie nasyłał na was swoje sługi oraz zastawiał pułapki, aby nie pozwolić wam na wejście do grobowca.

Piekiełko - 135 lvl

Tutaj wszystko może się zdarzyć. Ogniste monstra, smoki, ogromne plugastwa i potwory regenerujące się w mgnieniu oka. Spróbujcie swych sił w pokonaniu Upiora Ognia i jego wyznawców!

Wyspa Strachu - 155 lvl

Ten teren wygląda na spustoszony przez siły mroku, a w otchłani spoczywa zapieczętowany potwór. To miał być zwykły rekonesans oraz pokonanie kilku bossów, ale złe siły mają inne plany.

Ruiny Małpiego Króla - 180 lvl

W tych ruinach jest pełno wyznawców małpiego króla, żyjących w harmonii z Feniksami. Waszym celem jest sam przywódca oraz jego skarby!

Księżycowy Las Dakry - 200 lvl

Piękny las skąpany w świetle księżyca, lecz w jego cieniach skrywają się prawdziwe monstra.

Kamienie Milowe Przedziałów

Zaczynając od Wzgórz Kresu rozpoczynają się Kamienie Milowe Przedziałów. Przebywając na mapie kliknij w biały list, aby sprawdzić statystyki map przedziału na jakim się znajdujesz.

Wykonując wszystkie wypisane zadania w liście uzyskasz dostęp do zakupu elementów kostiumowych w specjalnym sklepie na mapie, której kamienie milowe zostały ukończone.

Jest to aktywność dodatkowa i nie trzeba jej wykonywać, lecz należy pamiętać że wszystkie elementy kostiumowe w sklepach przedziałów nie są zdatne do handlu, a gdy przebijemy poziom przedziału i stracimy dostęp do atakowania potworów lokacji to bezpowrotnie stracimy możliwość odblokowania sklepu.

Po odblokowaniu sklepu zostanie on aktywny dla postaci na stałe i nawet po wielu tygodniach czy miesiącach gry będzie można do niego wrócić i dokonać zakupu.



Artefakty

Do zebrania jest 25 artefaktów pochodzących z różnych źródeł takich jak bossy z Map, bossy heroiczne, dungeony, wytwarzanie oraz Item Shop. Artefakty zdobywa się razem z progresem postaci przechodząc na kolejne lokacje.



Atlas Starożytnych

Atlas Starożytnych rozpoczyna się na 125 lvl postaci w Gniewnym Lesie. Wykonaj misję na zdobycie Atlasu oraz przepisy pieczęci, a następnie wytwórz je w Atlasie aby zdobyć potężne bonusy. Przedstawione zostały obecne pieczęcie, które można zdobyć. System będzie dalej rozwijany na kolejnych aktualizacjach.


Talenty

Po dotarciu na Ziemie Minotaura na 140 lvl odblokujesz możliwość aktywacji systemu Talentów. Odblokuj expienie Talentów za bryłki, następnie zapoluj na wyznaczone w talencie cele. W miarę uzupełniania talentu otrzymasz bonus Silny przeciwko mapie oraz dungeonom, których talent dotyczy. Talentów nie trzeba aktywować jeśli nie chcesz z nich korzystać na danej mapie/przedziale i możesz później aktywować inny lub nawet i kilka jednocześnie, lecz zalecamy ich uzupełnianie na bieżąco aby wzmocnić swoją postać.


Ranga Postaci

Postacie zdobywają rangę za zabijanie potworów oraz używanie odpowiednich przedmiotów zwiększających rangę.
Można znacząco przyspieszyć zdobywanie rangi za zabijanie potworów zakładając specjalny przedmiot - Talizman Rangi. Można go zakupić w grze w sklepie GEM oraz w Item Shop.

Przebudowano także wyświetlanie rangi, tak aby widoczna była kolejna ranga, jakie bonusy otrzyma postać oraz od jakiej ilości punktów zdobędzie nową rangę.
Dodano także możliwość ustawienia dowolnego koloru każdej rangi.
Maksymalna ilość rangi do zdobycia na starcie to 2.000.000 i jest to ranga Avatar. System będzie dalej rozwijany w przyszłych aktualizacjach.
RangaIlość PKT
Przyjazny100+
Dobry2001+
Szlachetny10 001+
Rycerski15 001+
Dzielny25 001+
Mistyczny50 001+
Niezłomny75 001+
Heroiczny95 001+
Legendarny149 999+
Diamentowy249 999+
Boski399 999+
Wybawca499 999+
Nieustraszony609 999+
Senpai799 999+
Duch Wojny899 999+
Pradawny999 999+
Ronin1 249 999+
Amaterasu1 499 999+
Avatar1 999 999+

Boskie Szaty

zdobędziesz na 185 lvl z misji fabularnej po dotarciu na Ziemie Lemurów I/II oraz Dakrę. Zabij odpowiednią ilość potworów z żywiołem oraz niszcz metiny i bierz udział w pokonaniu bossów posiadając założoną szatę aby móc ją ulepszyć po spełnieniu warunków. Każda kolejna forma wzmocni Twoją postać dodając coraz większe bonusy.



Diamenty Kanai

System rozpoczyna się na 185 lvl postaci po dotarciu na Dakrę. Wytwórz podstawowy Diament Kanai i ulepsz go do ostatniej formy - Szlachetnego Diamentu, aby wzmocnić swoją postać. System będzie kontynuowany na przyszłych aktualizacjach.


Punkty Ekwipunku

Ekwipunek postaci oraz Kamienie dusz posiadają wbudowane Punkty Ekwipunku, które są podliczane na postaci. Punkty ekwipunku są liczone jedynie z założonego wyposażenia. Można łatwo sprawdzić swój obecny wynik podglądając jakikolwiek przedmiot w EQ z SHIFT.

Punkty eq są sprawdzane przy przechodzeniu do kolejnych lokalizacji, wchodzeniu na dungeony, w zadaniach, a także przy wydobywaniu rud, łowieniu ryb czy zbieraniu roślin. Zdobędziesz je ulepszając EQ PVM oraz Kamienie Duszy na kolejne poziomy.


Kamienie Dusz

Pierwsze Kamienie Dusz +5 zdobędziesz na Dolinie Orków (15 lvl) oraz z wytwarzania u Yang Shina w każdym M1. Maksymalny poziom kamieni dusz to +8 i zostanie on zwiększony razem z przyszłymi aktualizacjami. Kamienie dusz posiadają swoje własne wymagania co do poziomu ekwipunku w jakim mogą zostać osadzone oraz dostarczają postaci Punkty Ekwipunku, gdy je wyposażymy.
KD ulepszamy u różnych NPC razem z progresem postaci na wielu lokalizacjach. Przedstawiamy dostępne Kamienie Duszy:




Jeden z NPC Ulepszania Kamieni Dusz:


Kamienie Duszy do Tarczy
Pierwszy kamyk do tarczy dostępny jest z Dungeonu Kryjówka Polifema. Kamienie podobnie jak te do broni i zbroi zdobywamy z różnych przedziałów oraz ulepszamy u NPC do ich coraz potężniejszych wersji. Przedstawiamy dostępne Kamienie Duszy do Tarczy:

Gildie / Tereny Gildii

Gildie to bardzo obszerny temat jeśli chodzi o Proximę. Posiadamy całkowicie przebudowany system gildyjny wraz z budową Ziemi gildii, nowymi umiejętnościami gildii oraz wieloma usprawnieniami, poniżej podstawowe informacje.
Max Poziom Gildii oraz NPC gildyjnych?
100lvl gildii / 10 lvl NPC - zwiększany w przyszłych aktualizacjach.
Max ilość postaci w gildii?
40 - od razu mamy dostęp do wszystkich slotów i nie zwiększa się to wraz z rozwojem.
Od jakiego lvl?
Tworzenie oraz dołączanie do gildii przez graczy jest dostępne od 100 lvl.
Ziemie gildii?
Tak, na 10 lvl każda gildia może wybrać i zakupić jedną z dostępnych wolnych ziem gildii na mapie gildyjnej. Następnie budować tam można budynki swoich NPC oraz przystrajać teren w ozdoby eventowe. Dostępnych ziem jest bardzo dużo i na pewno znajdzie się miejsce dla każdej grupy graczy.
Bonusy Gildyjne?
Tak, wraz z rozwojem gildia otrzyma pkt umiejętności, które lider może spożytkować na odblokowanie przydatnych bonusów pasywnych dla członków gildii oraz aktywnych, które każdy członek gildii może użyć dla własnej postaci za bryłki. Trwają one kilka h w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.

Punkty Umiejętności gildyjnych otrzymacie za wbijanie poziomów gildii oraz lvl NPC.

Użyj slidera poniżej pytań i znajdź okno z bonusami gildii aby sprawdzić wartości bonusów.
Jak się rozwija gildię?
Gildia posiada swój własny magazyn gdzie członkowie wpłacają potrzebne ulepszacze z listy do wbicia poziomu gildii lub NPC. Gdy dostateczna ilość znajduje się w magazynie lider może rozpocząć proces ulepszania gildii lub NPC. Może on trwać od kilku minut do kilkunastu godzin. Czas ten można resetować specjalnym przedmiotem. Potrzebne materiały różnią się w zależności od lvl gildii oraz NPC. Po awansie lider może rozpocząć kolejny proces rozwoju gildii.
Rozwój NPC?
Gildia posiada kilku NPC takich jak Kowal, Jubiler, Płatnerz itd. Rozwijając ich każdy członek gildii otrzyma pasywny bonus do szansy na ulepszenie ekwipunku odpowiadającego NPC. Aby otrzymać ten bonus należy być członkiem gildii i zostaje usunięty on przy wyjściu z gildii, lecz jeśli dołączysz do innej gildii, w której są NPC bonus zostanie adekwatnie znów nadany na postać.
Które NPC dają jakie bonusy?
Bonusy zwiększają się co 2 poziomy o 1% w zależności od NPC. Przedstawione Bonusy są na 10 poziomie NPC:
- Kowal +5% na pomyślne ulepszenie broni
- Płatnerz +5% na pomyślne ulepszenie tarcz/hełmów/zbroi/butów/pasów
- Jubiler +5% na pomyślne ulepszenie pierścieni/kolczyków/bransolet/naszyjników
- Odkrywca Dungeonów +5% Silny przeciwko Dungeonom
- Alchemik +5% na pomyślne wytworzenie przepisów z okna wytwarzania
- Zarządca +100 minut do czasu trwania umiejętności aktywnych gildii.
Czy ulepsza się coś u NPC gildyjnych z większymi szansami?
Nie, NPC dodawają większą szansę na ulepszenia dla członków gildii, do ulepszeń głównie korzystamy z kamyków ulepszających, które można zdobyć w grze.
Wojny Gildii?
Tak. Planujemy dodać standardowe opcje wojen gildii jak i nowe. Będą dostępne w kolejnych aktualizacjach.
Sojusze oraz Wrogowie
Gildie mogą zwierać pomiędzy sobą sojusze oraz dodawać inne gildie jako swoich wrogów. Sojusznicy nie będą się atakować na mapach gdy będą mieć aktywny tryb gildyjny. Wrogowie zawsze otrzymają od nas obrażenia - nawet jeśli posiadamy aktywny tryb pokojowy.
System Aplikacji
Lider gildii posiada opcje włączenia systemu aplikacji w oknie gildii dając możliwość graczom bez gildii do złożenia aplikacji do gildii oraz sprawdzenia co wasza gildia ma do zaoferowania. Lider oraz radni mogą przyjmować i odrzucać aplikacje widząc detale postaci osoby która zaaplikowała takie jak: Poziom postaci, Tier Starożytnych, klasę, ilość rangi, ilość artefaktów. Jest to bardzo wygodny system, który pozwala graczom na szukanie odpowiedniej gildii z otwartą rekrutacją, a liderzy gildii mogą akceptować graczy bezpośrednio z panelu aplikacji.
Inne Usprawnienia
Tablica ogłoszeń, dodawanie motta oraz detali gildii w oknie przez lidera dla członków gildii, grupowa wiadomość do członków gildii od lidera, magazyn gildii z opcją wpłacania/wypłacania (wypłacanie jedynie lider), Lista członków gildii wraz z ich ostatnią aktywnością oraz detalami o ich postaciach, podgląd rozbudowy gildii oraz ulepszania NPC, okno przystrajania gildii oraz stawiania obiektów dla lidera gildii.
Użyj sliderów, aby przenosić się pomiędzy oknami gildii oraz sprawdź podświetlone pola po dokładniejsze informacje.
Poniżej przedstawiamy jak działa system aplikacji. Lider musi aktywować aplikacje gildii, aby wyświetlała się ona na liście.

Gracz bez gildii wchodząc do okienka gildii zobaczy listę gildii, które prowadzą obecnie rekrutację. Może przejrzeć informacje o gildii oraz jej rozwój, a następnie zaaplikować. - Można zaaplikować także do wielu gildii z listy jednocześnie.
Gdy gracz zaaplikuje to informacje o jego postaci pojawią się w panelu aplikacji, gdzie lider lub radny gildii może go zaakceptować lub odrzucić.

Po akceptacji gracza zostaje on automatycznie dodany nawet jeśli jest offline lub na innej mapie i otrzymuje powiadomienie, a jego aplikacje do innych gildii zostają zdezaktywowane.


Areny PvP oraz Dywizje PvP

System Aren PvP oraz dywizji PvP będzie aktywowany w przyszłych aktualizacjach w pierwszych miesiącach 2025 roku.

Po wejściu do gry będziecie mogli zauważyć, że postacie posiadają szary znak Dywizji przy swojej nazwie postaci. Jest to element tego systemu i możecie wyłączyć wyświetlanie znaku dywizji PvP w opcjach gry.

Grupa oraz Minimapa

Minimapa została przebudowana, aby mogła dostarczyć jak najwięcej przydatnych informacji dla gracza oraz była bardziej interaktywna. Można powiększyć lub zmniejszyć jej rozmiar, po najechaniu na ikony wyświetlą nam się informację dotyczące wskazanego miejsca. Można śledzić lokację członków party na mini mapie.

Podgląd grupy został odświeżony oraz zmieniono umiejętności jakie można otrzymać od lidera dzięki umiejętności dowodzenia. Bonus może zostać nadany dla każdego członka grupy. Można także przekazać lidera innemu członkowi grupy bez konieczności wychodzenia i tworzenia nowej. Działanie doświadczenia w grupie oraz yang z potworów również zostało zmienione tak, aby zachęcić graczy do uczestniczenia w party na mapach. Każdy gracz który jest w zasięgu grupy otrzyma taką samą ilość expa za potwora jak gdyby sam go zabił, a jeśli w grupie jest 6 lub więcej osób otrzyma także 30% więcej doświadczenia. Nie ma zatem dzielenia expa oraz wolniejszego expienia jeśli mamy kogoś w grupie. Wręcz przeciwnie - expić będziemy o wiele szybciej.
Yang z drugiej strony nie jest dzielone w żaden sposób i zostają w pełni przydzielone dla gracza w grupie który pokonał potwora.
Maksymalny rozmiar grupy to 12 graczy.

Misje Powtarzalne

Księgi Misji można zakupić u Handlarki Różności za 1 yang od szt. Aby aktywować misję postać musi znajdować się na odpowiednim przedziale poziomowym dla tej misji. Każdego dnia można wykonać maksymalnie 4x misję z każdej księgi. Po aktywacji księgi otrzymamy losowo jedną z kilku dostępnych misji dla tej księgi. Misje są podzielone na przedziały. Można odrzucić misję, której nie chcemy wykonać nie otrzymując nagród, lecz nadal będzie to zaliczone jako użycie księgi. Za misje otrzymać można Puste Marmury Polimorfii, przepustki na dungeony, skrzynie nagród oraz Punkty GEM w zależności od misji jaką się wykona.


Wymiana Gem

Punkty GEM są bardzo ważną walutą w świecie Proximy. Używane są do ulepszeń ekwipunków, zakładania artefaktów oraz wielu innych codziennych czynności na postaci. Zdobyć je możemy wymieniając ulepszacze z różnych map po kursie ustalonym w sklepie GEM w każdym M1. Rzadkie przedmioty są warte więcej punktów, a zwykłe mniej i często trzeba posiadać ich więcej na wymianę.

Żywioły

Na Proximie występuje 6 Żywiołów: Ziemia, Wiatr, Lód, Ogień, Mrok, Błyskawice - każdy z nich jest już obecny podczas startu serwera, a gracze zostaną z nimi zapoznani razem z progresem postaci.

Na dalszych lokacjach każdy potwór, metin oraz boss może posiadać losowy żywioł jaki został już przedstawiony graczowi. Dzięki takiej losowości chcemy zachować ważność każdego z żywiołów do ostatniego etapu.

W zbrojach od 145 poziomu można dodać odporności na poszczególne żywioły przy pomocy Zwojów Obrony Żywiołów.

W broniach od 165 poziomu można dodać bonus Silny przeciwko poszczególnym żywiołom przy pomocy Zwojów Ataku Żywiołów.


Razem z rozwojem postaci z misji oraz wytwarzania zdobędziecie Amulety Żywiołów. Wzmacniać je można Księgami Absorpcji, które można zdobyć z różnych źródeł w grze.



Sklepy Offline

Sklepy offline można będzie wystawiać w M1 każdego królestwa. Przedmioty można wystawiać w Yang oraz Bryłkach (500.000.000 yang).
Handel postaci oraz wystawianie sklepu jest możliwe po osiągnięciu minimum 55 poziomu.
Posiadamy także wyszukiwarkę sklepową, aby gracze mogli bez problemu zlokalizować sklepy zawierające interesujące ich przedmioty. Używanie wyszukiwarki pobiera małą sumę yang za każdym wyszukaniem przedmiotu.Można używać wyszukiwarki konkretnego przedmiotu lub całych kategorii np. Wszystkie Kostiumy lub wybrane bronie kostiumowe, a także wiele innych kategorii.
W opcjach sklepów znajdziecie także logi sprzedaży swoich przedmiotów z informacjami o tym kiedy oraz za jaką cenę zostały sprzedane przedmioty z waszego sklepu.

Teleporty do NPC w M1

W pierwszych miastach można użyć opcji po prawej stronie ekranu lub skrótu CRTL+N, aby otworzyć okno szybkiej teleportacji do NPC. Dzięki tej opcji możecie bezpośrednio teleportować się do wybranych NPC.

Szybkie Teleporty i Zapis Pozycji

Każda postać posiada 30 zapisów pozycji do dowolnego ustawienia na mapach. Koszt użycia zapisanej pozycji jest obliczany w Yang oraz Punktach Gem (na wyższym lvl) w zależności od poziomu gracza.
Jeśli miejsce na które chcemy się teleportować znajduje się na tej samej mapie to teleportacja jest natychmiastowa:

Dodatkowy Ekwipunek

Każdy gracz ma dostęp do dodatkowego ekwipunku w bocznym panelu okna EQ. Przechowywać w nim możesz większość przedmiotów jakie zdobędziesz w grze. W połączeniu z dostępnymi 10 kartami eq, depozytem oraz 10 kartami ekwipunku na skiny nie ma takiej możliwości aby zabrakło miejsca na cokolwiek.

Dodatkowy Ekwipunek posiada wiele opcji wpłat/wypłat przedmiotów, wygodne sortowanie po kategoriach/przedziałach, a także wyszukiwarkę przedmiotów. Możesz samemu decydować jakie przedmioty mają być w nim przechowywane, a które mają wpadać do EQ po ich zdobyciu. Można wypłacać przedmioty pojedynczo, kategoriami, lub w określonych ilościach z kategorii.

Dodatkowy Ekwipunek jest także połączony z systemami ulepszania oraz wytwarzania - nie musisz dokonywać wypłat przedmiotów do eq w większości zabiegów w grze. Systemy pobiorą odpowiednie ilości ulepszaczy bezpośrednio z dodatkowego ekwipunku.

Przedmioty przypisane do postaci

Z bossów, skrzynek, rajdów grupowych i różnych innych elementów gry zdobyć można przedmioty oznaczone (B) - przypisane do postaci. Tymi przedmiotami nie można handlować, wkładać do depozytu oraz wystawiać ich na sklepach. Oprócz tego nie różnią się od normalnego przedmiotu i można używać ich w ulepszaniu i systemach jako zamiennik.
Dzięki temu mogliśmy dodać niektóre rzadkie ulepszacze do dropu np z rajdów grupowych nie martwiąc się że zaniży to ich cenę na rynku tym samym uatrakcyjniając różne aktywności wartościowym dropem, który ma służyć do rozwoju postaci gracza a nie pod handel.

Okno Ustawień

Okno ustawień posiada wiele przydatnych opcji dzięki którym możesz dostosować klienta gry dla swoich potrzeb, a zapisane ustawienia z swojej postaci możesz w łatwy sposób zaimportować dla innego bohatera - po prostu wybierz zapisane ustawienia z listy!
Możliwości jest naprawdę wiele, nie zabrakło również zmiany perspektywy widoku, rozszerzonej wersji ustawienia trybu nocnego oraz możliwość wyłączenia określonych powiadomień z systemu notyfikacji jak i wiele innych.

Okno Logowania / Przypisywanie Urządzeń

Dodaliśmy możliwość logowania się do swojego konta w grze przy pomocy adresu e-mail zamiast loginu.
Działa to w dokładnie taki sam sposób i można też dodać swój email do zapisanych kont w kliencie gry.

Zalecamy także każdemu użytkownikowi ustawianie innych haseł dla swoich kont, nie powinno się używać tych samych danych do logowania co na różnych innych projektach. To samo tyczy się haseł poczty e-mail. Wasze hasło do gry oraz do poczty nie powinno być takie samo.


Czym jest przypisywanie urządzeń do konta?
Jest to system w którym gracz przypisuje konto do swojego komputera. Działa jako dodatkowa warstwa zabezpieczenia konta, ponieważ nikt nie zaloguje się do gry na wasze konto z urządzenia, które wczesniej nie zostało przez was zatwierdzone.
Jest to potwierdzenie logowania z nowego urządzenia podobne do tego, które można spotkać w innych grach.
Po zarejestrowaniu na stronie głównej po kliknięciu w swoje konto można przejść do zakładki "Urządzenia". Znajduje się tam zarządzanie listą urządzeń, które mają dostęp do konta.
Przy pierwszym zalogowaniu na konto w grze nie trzeba potwierdzać dodania urządzenia na listę - zostanie ono automatycznie uznane jako pierwsze urządzenie i dodane na listę.

Każde konto w grze może mieć przypisane maksymalnie 4 urządzenia, które mogą z niego korzystać.

Do 1 urządzenia można przypisać maksymalnie 4 konta.

Można dodać do konta 4 urządzenia bez czasu oczekiwania. Po każdym kolejnym dodaniu urządzenia dodawany jest czas oczekiwania na konto 5 dni do kolejnej zmiany lub dodania innego urządzenia.

Jeśli urządzenie nie znajduje się na liście, to nawet posiadając dane do logowania nie zaloguje się do gry - zostanie wtedy dodane na listę oczekujących urządzeń i trzeba je potwierdzić najpierw na stronie, a następnie przez link otrzymany na e-mail przypisany do konta.

Dokładne informacje o tym jak dodawać nowe urzadzenia, znajdować sie będą na stronie głównej w zakładce urządzenia po zalogowaniu.

Krótko mówiąc. Do konta logować sie można z maksymalnie 4 komputerów. Pierwsze 4 urządzenia można dodać do konta bez czasu oczekiwania. Każda kolejna zmiana może odbywać się co 5 dni.

Presety Skinów

System presetów skinów to gratka dla osób, dla których wygląd postaci to ważny aspekt gry. Na Proximie nie zabraknie różnych elementów kostiumowych, a presety pozwalają na używanie ich wedle własnego uznania!
Na serwerach zawsze jest tak że trzeba wymieniać cały swój IS jeśli chcemy zmienić wygląd postaci, dodawać bonusy, szukać odpowiednich wzmocnień, bonusów itd. Tutaj tego nie doświadczycie.
Wybierasz z ekwipunku lub ekwipunku skinów elementy kostiumowe jakie chcesz aby dany set zawierał, dodajesz je do presetu, ustawiasz kiedy presety mają się zmieniać, zapisujesz i gotowe!
Twoja postać będzie zmieniać wygląd na jeden z ustawionych presetów przy wchodzeniu na dungeony, przy schodzeniu z wierzchowca, co teleport lub co kilka minut w zależności jakie opcje wybierzesz.
Nie tracę wtedy bonusów jak się zmienia IS?
Nie, jedyne co się zmienia to wygląd Twojej postaci. System podmienia wygląd założonych/aktywnych Item Shopów/efektów/tytułów na inne które posiadasz i znajdują się w presecie. Bonusy nadal są pobierane z IS które widać w Oknie Ekwipunku na II stronie wyposażeń.

Odpały Postaci

Proxima posiada szereg odpałów, z którymi gracz zostanie zapoznany razem z progresją postaci. Pierwsze podstawowe odpały zdobyć można z metinów na Dolinie Orków - 15 lvl i razem z progresem z metinów będzie można zdobyć więcej typów odpałów.

Następne odpały są dostępne u handlarki różności i są to rosy. Są dostępne tylko u niej i można je zakupić za yang.

Kolejne dopalacze są już z wytwarzania np Wody z Gniewnego Lasu, Wywary z Archipelagu oraz potki eventowe od npc np z eventu górniczego i innych obecnych na serwerze.

Warto zaznaczyć że każdy typ odpału posiada swój wymagany poziom postaci, aby mógł zostać użyty. Razem z rosnącym lvl postaci zwiększy się pula mikstur jakich można użyć.
Mikstury Szybkości:

Odpały Boga Smoków:

Rosy Handlarki:

Epickie Runy:

Wody Alchemiczne z Gniewnego Lasu:

Wywary z Archipelagu:

Potki Eventowe:


Przedmioty, które można założyć do 4 slotów w ekwipunku postaci jako odpały:

System Zwierzaka

Na start każdy gracz otrzyma jajko zwierzaka startowego. Można go wykluć u Stajennego w każdym M1. Zwierzak startowy ma z góry określone bonusy, które rosną do jego maksymalnego 100 lvl.

Od dungeonu Ognista Pieczara na 135 lvl jest możliwość zdobycia z małą szansą jajka zwierzaka bossa jakiego zabiło. Dotyczy to tylko głównych bossów. Są to właściwe zwierzaki, które rozwija się do 200 poziomu.
Zwierzaki posiadają wbudowany bonus oraz bonusy losowe, posiadają swoje własne umiejętności pasywne oraz ekwipunek, który dodaje im jeszcze więcej przydatnych bonusów. Wbudowany bonus jest zależny od zwierzaka i zawsze jest taki sam dla danego typu zwierzaka. Zwierzak może posiadać od 3 do 5 bonusów losowych w różnych wartościach.
Bonusy te są zależne od poziomu zwierzaka i im wyższy jego lvl tym większą porcję losowego bonusu otrzyma.
Użyj sliderów, aby przenosić się pomiędzy oknami zwierzaka oraz sprawdź podświetlone pola po dokładniejsze informacje.
Czy muszę robić zwierzaka do PvM i PvP
Nie jest to wymagane, lecz jeśli jesteś zainteresowany PvP to osobny zwierzak PvP na pewno będzie dużym atutem, zwłaszcza jeśli będzie posiadał dobre losowe bonusy oraz rozwinięty będzie na wysoki poziom wraz z pasywkami pod PvP. Po osiągnięciu 205 lvl istnieje misja poboczna, która nagrodzi Cię jajkiem zwierzaka z lepszym wbudowanym bonusem właśnie pod PvP. Możesz go wykluć lub sprzedać jajko na rynku.
Gdzie znajduje się okienko zwierzaka?
Kliknij CRTL+PPM na ikonę zwierzaka lub zwierzaka startowego w eq aby wyświetlić okno.
Jaki zwierzak najlepszy do PvM?
Wybierz któregoś zwierzaka z wbudowanym bonusem na żywioł - możesz kierować się jego wyglądem lub dostępnością na rynku, ponieważ żywioły są losowe dla bossów w późniejszych etapach. Każdy żywioł będzie dobry. Następnie po wbiciu 160 lvl na zwierzaku zadbaj o jego losowe bonusy, pasywki oraz ekwipunek zwierzaka.
Dostępne zwierzaki:

Gdzie zdobędę eq zwierzaka?
Obok Stajennego znajduje się NPC Treser zwierzaków. U niego zakupisz podstawowe eq zwierzaka, a także możesz zakupić potrzebne przedmioty do jego ulepszania. EQ zwierzaka ulepsza się kamieniami ulepszającymi.
Ekwipunek Zwierzaka:






Czy łatwo zdobywa się zwierzaka?
Nie. Na jajko zwierzaka jest mała szansa na drop i zaczynają dropić od dungeonu 135 lvl. Może to chwilę potrwać zanim zdobędziesz pierwsze jajko zwierzaka, a te z trudniejszych lub dłuższych dungeonów mogą być więcej warte.
Czy można handlować zwierzakami?
Nie. Po ich wykluciu z jajka zwierzak zostaje przypisany do postaci na której został wykluty. Można je wykluwać od 135 poziomu. - Wyjątkiem jest jedynie zwierzak startowy, którego można wykluć na pierwszych poziomach. Samymi jajkami zwierzaków można dowolnie handlować oraz wystawiać je na sklepach.
Jak się expi zwierzaki?
Zwierzak musi być aktywny na postaci. Otrzymuje on podobną ilość doświadczenia jaką otrzymuje postać po zabiciu potworów. Jeśli założysz PD (Pierścień Doświadczenia) lub będziesz expił/a w grupie to zwierzak także otrzyma więcej doświadczenia. Dodatkowo istnieją w grze wywary oraz potki eventowe zwiększające otrzymywane doświadczenie przez zwierzaka.
Od 100 lvl zwierzak potrzebował będzie także karmę, którą wytworzysz u Stajennego.
Karmy Zwierzaka:

Jak działa wykluwanie zwierzaka?
Stajenny udzieli Ci szczegółowych informacji. Przynieś do niego jajko zwierzaka, którego chcesz wykluć. Stajenny przygotuje listę przedmiotów jakie są potrzebne do jego inkubacji. Przedmioty te różnią się dla każdego zwierzaka. Po dostarczeniu przedmiotów zwierzak zostanie wykluty.
Skąd księgi zwierzaka?
Dropią od 165 lvl z bossów na mapach oraz można je wytworzyć u tresera z ulepszaczy.
Księgi/Zwoje Zwierzaka:


Zielarstwo

Na mapach od 120 poziomu zaczynają występować kwiaty i grzyby. Zbierać je możesz przy pomocy Sierpa oraz Nożyka do Grzybów, które zakupisz w Gniewnym Lesie. Lepszy nożyk do grzybów można także zakupić w IS.
Po pomyślnym zerwaniu kwiatka mamy szansę na awansowanie umiejętności pasywnej Zielarstwa która zwiększa szansę na pomyślne zebranie kwiatów i grzybów. Przy pomyślnym zebraniu zbieramy punkty na Sierpie, który można ulepszać.
Rośliny są wykorzystywane w stacji gotowania w Gniewnym Lesie do wytwarzania potężnych mikstur, które wzmocnią Twoją postać.

Grzyby i kwiaty występują w dużych ilościach na mapach od 120 poziomu i pojawiają się ponownie krótko po ich zebraniu w losowym miejscu na mapie.







Górnictwo

Przygodę z górnictwem rozpoczynamy na mapie 35 lvl - Dolinie Cyklopów, gdzie wykopać można pierwszą z rud - Skamieniałe Drewno. Warto rozwijać górnictwo, gdyż jest obecne w wielu miejscach na przestrzeni progresu postaci.
U Deokabe w M1 można zakupić Kilof +0 oraz podstawowe eq górnika. Eq oraz kilof można ulepszać do ich kolejnych wersji dzięki czemu zwiększysz ilość wykopanej rudy. EQ górnicze zakładamy do specjalnych slotów na 3 stronie wyposażenia w ekwipunku.

Sam proces wydobycia został przyspieszony, aby kopanie było bardziej dynamiczne. Ilość "kopnięć" w rudę został zredukowany do maksymalnie 2 uderzeń, aby wydobyć rudę.

Przy pomyślnym wydobyciu mamy szansę na awansowanie pasywki Górniczej. Warto o niej pamiętać, gdyż bez odpowiedniego jej poziomu nie wykopiemy rud na wyższych mapach.
Ekwipunek Górnika:








W sklepie u Deokbae zakupimy podstawowe eq górnicze, a także wymienić tam można Ozdobne Diamenty z eventu Diamentowy Szał:

Rybołówstwo

Rozpoczyna się od 160 lvl postaci po dostaniu się na I Wyspę Archipelagu. Wędkę i robaki możemy zakupić od Rybaka na Archipelagu.

Na każdej z lokacji można wyłowić inne ryby z których wypadają cenne perły potrzebne do ulepszania ekwipunku oraz systemów.
Łowiska są oznaczone specjalną ikoną ryby na Mini Mapie.
System łowienia pozostał tradycyjny z klikaniem poprawnej ilości spacji, lecz zmniejszyliśmy ich maksymalną ilość jaka może się wylosować z 5 do 3 oraz powiększyliśmy wyświetlaną cyfrę dla lepszej widoczności.


Zbieranie Małży

Kolejną poboczną aktywnością jest zbieranie małży. Można je spotkać w dużych ilościach na plażach Archipelagu oraz Ziem Lemurów. Po zebraniu niedaleko pojawia się od razu kolejna Małż.
Zbierać małże można jedynie posiadając w ekwipunku nożyk do małży który można zakupić na I Wyspie Archipelagu lub precyzyjny nóż do małży z Item Shop.
Przy pomyślnym zebraniu małża otrzymamy Białą Perłę, która wykorzystywana jest w wielu systemach oraz ulepszaniu ekwipunku.

Misje

Misje dzielą się na fabularne i poboczne. Z misji fabularnych nie można zrezygnować i często nagrodzą was potrzebnymi do dalszego rozwoju nagrodami lub przedmiotami potrzebnymi do progresji systemów. Są one oznaczone zielonym lub w przypadku misji Atlasu Starożytnych niebieskim listem.
Z misji pobocznych można zrezygnować bez otrzymania nagród, lecz zalecamy ich wykonanie, ponieważ często można zgarnąć sporą ilość expa oraz fajne nagrody za prostą misję, która wykonuje się przy okazji dropu.

Przygotowanych zostało łącznie ponad 150 misji do wykonania i zostały rozłożone odpowiednio razem z progresem postaci.

Wydarzenia Serwerowe

Na serwerze jest kilka cyklicznych wydarzeń. Każdy gracz może aktywować określone wydarzenia na kilka h (w zależności od eventu) dla swojej postaci używając panelu wydarzeń pod przyciskiem "U". Dotyczy to wydarzeń, które mogą być odpalone dla pojedynczego gracza. NP event na podwójne metiny na lokacjach to wydarzenie serwerowe i będzie nadal w określonych godzinach.
Aby aktywować wydarzenie musi ono być przewidziane w Kalendarzu Wydarzeń Cyklicznych w danym dniu - można go sprawdzić bezpośrednio z panelu aktywacji wydarzeń lub pod ESC -> Wydarzenia Cykliczne.

Szkatułki Blasku Księżyca
Czas Trwania: 3 godziny.
W zależności od lokacji można zdobyć inną skrzynie blasku, a z niej różne nagrody.
Magiczne Łodygi
Czas Trwania: 3 godziny.
Przy zrywaniu kwiatów można zdobyć Magiczne łodygi. Można je wymieniać w M1 na czasowe odpały dla postaci,Item Shop oraz Potki Eventowe. Im wyższa mapa tym większa szansa na otrzymanie Łodygi.
Diamentowy Szał
Czas Trwania: 3 godziny.
Przy wydobyciu rud można zdobyć Diamenty. Można je wymieniać w M1 na odpały dla postaci oraz Potki Eventowe. Im wyższa mapa tym większa szansa na otrzymanie Diamentu.
Zaginione Wyposażenie
Czas Trwania: 3 godziny.
W zależności od dungoenu po pokonaniu głównego bossa można zdobyć inną skrzynię zagubionego wyposażenia. Skrzynki zanosimy do Handlarza Zbroją lub Bronią aby mieć szansę na otrzymanie retro skinów dla naszej postaci.
Przepustkowy Raj
Czas Trwania: 3 godziny.
Na każdym dungeonie (nie wliczając rajdów grupowych) mamy szansę na zwrot przepustki po zabiciu głównego bossa.
Event Rybacki
Czas Trwania: 3 godziny.
Na każdym łowisku można zdobyć inną skrzynię eventową rybaka, a z niej różne nagrody.
Podwójne Metiny
Czas Trwania: 1 godzin.
Na każdej mapie metiny respią się podwójnie w tym samym miejscu.

Nagrody TOP 1 - 3 Klasowe

Przewidujemy nagrody dla TOP 3 każdej klasy (Wojownik, Sura, Ninja, Szaman), które jako pierwsze wbiją 205 lvl.
Poza nagrodami kostiumowymi, VIP, bonusami kostiumowymi, przygotowaliśmy także nagrodę w Smoczych Monetach o łącznej ilości 180.000 SM

Każdy kto zajmie miejsce w TOP3 swojej klasy otrzyma:
Zestaw Item Shop Hwang
Klasyczne Zbroje Hwang wraz z dobranymi fryzurami, efektami, szarfą oraz Broniami Kostiumowymi dla klasy. Tak jak w przypadku skrzyń fundatora gracze otrzymają wszystkie BK. jakie mogą użyć na swojej klasie postaci.
Przedmioty kostiumowe będą zdatne do handlu w grze.
Unikatowy Mount oraz Pet
Ogniogrzywy oraz Dogo Mafiozo.
Wierzchoweic i Pet będą zdatne do handlu w grze.
Kolejne nagrody są zależne od pozycji TOP3 w każdej klasie postaci:
Unikatowy Tytuł
Tytuł w grze TOP 1/2/3 w zależności od zajętego miejsca.
Zestaw VIP
TOP 1 - 150 dni
TOP 2 - 120 dni
TOP 3 - 90 dni
Zestaw Bonusów Kostiumowych
TOP 1 - 150 dni
TOP 2 - 120 dni
TOP 3 - 90 dni
Smocze Monety
TOP 1 - 20.000 SM
TOP 2 - 15.000 SM
TOP 3 - 10.000 SM
Zestawy Hwang:
Ogniogrzywy oraz Dogo Mafiozo:

Rankingi Tygodniowe

W grze występują rankingi tygodniowe. Za zajęcie TOP 1-5 miejsc w jednym z rankingów gracze otrzymają specjalną walutę do wykorzystania w sklepie rankingowym, który znajduje się w pierwszych miastach.

W sklepie można zakupić odpały dla postaci, które można pozyskać tylko z wymiany waluty rankingowej, lub uzbierać większą ilość waluty i zakupić elementy unikatowego Item Shop.

Nagrody za zajęte miejsca są rozdawane automatycznie w Niedzielę o 00:00.

Zestaw Item Shop można zakupić 1 raz na postać i jest zdatny do handlu. Zakupionymi w sklepie odpałami również można handlować.

Aby postać była brana pod uwagę w rankingu tygodniowym musi posiadać minimum 120 poziom.
Ilości waluty za zajęte miejsca w rankingach.
TOP1 - 300 szt.
TOP2 - 250 szt.
TOP3 - 200 szt.
TOP4 - 150 szt.
TOP5 - 100 szt.
Sklep Rankingowy:

Item Shop

Item Shop na Proximie będzie jednym z najtańszych o ile nie najtańszy na całej scenie tej gry. Ilość przedmiotów w Item Shop pochodzących z gry została ograniczona do minimum co bardziej uatrakcyjnia rozgrywkę i zdobywanie przedmiotów w grze oraz zwiększa rywalizację o te przedmioty.

Doładowania SM i zakup pakietów znajdować się będą na stronie głównej, zakup przedmiotów itd znajduje się w grze:
No to ile muszę wydać na Full IS miesięcznie?
100-150zł miesięcznie. - 50 zł VIP, 50 zł Bonusy Kostiumowe, 50 zł Battle Pass (opcjonalnie)

Przedmiot VIP,Bonusy Kostiumowe oraz Battle Pass będzie można także nabyć od innych graczy, gdyż te przedmioty są zdatne do handlu. Są one najważniejsze jeśli chodzi o odpał z Item Shop.
No ok, to pewnie na start musze wydać dużo więcej?
Też nie. W IS jest kilka przydatnych przedmiotów za SM, które można zakupić za mniej niż 200 zł, lecz są to przedmioty do jednorazowego zakupu i nie trzeba ich kupować więcej lub je odnawiać, a zapewne będzie można je kupić także od innych graczy.

Jeśli chcesz wesprzeć serwer to lepszym wyjściem będzie zakup na starcie pakietu startowego lub fundatora. Nie dość, że otrzymasz więcej nagród to można także zdobyć pierwszy unikatowy set Item Shopa.
Czy będą odpały osobno w IS? Loterie po lepszego IS itd jak na innych serwerach? Lub dodany lepszy IS po jakimś czasie od tego co będzie na starcie?
Nie planujemy odpałów osobno w IS typu Lizaki, PPK itd.
Każdy Item Shop będzie miał takie same bonusy i nie będą one zwiększane z czasem.
Nie będzie loterii za SM, na których do zdobycia będą odpały lub lepsze IS
Czy w IS są inne przedmioty, które musze kupić?
I tak i nie. Posiadać będziemy przedmioty, które wymagają jednorazowego zakupu na postać i usprawniają grę, lecz są ich nieco słabsze zamienniki w grze, więc ich zakup nie jest przymusowy.
No to na czym będziecie zarabiać? Skąd decyzja o takim kierunku IS?
Nigdy nie byliśmy zwolennikami dużego wydatku gracza po to aby móc funkcjonować w grze co można zobaczyć obecnie na wielu serwerach.
Stąd nasz Item Shop jest prosty i tani, a nasz zarobek będzie się opierał na przedmiotach typu VIP/Bonusy Kostiumowe oraz elementów kostiumowych, które będą dostępne w IS.

Skrzynie Fundatora

Wraz z startem serwera w Item Shop pojawią się 2 skrzynie. Starter Pack (100 PLN) oraz Skrzynia Fundatora (200 PLN). Przygotowaliśmy je z myślą o graczach, którzy zechcą wesprzeć projekt na samym starcie.
W każdej skrzyni znajdują się przydatne przedmioty na start gry pochodzące z Item Shop, a także drobne przedmioty z gry.
Dodatkowo w skrzyni fundatora znajduje się pełny zestaw unikatowego Item Shop na stałe, który będzie przypisany do konta.
Można zakupić tylko 1 wybraną skrzynię.

Przedmioty w skrzyniach są przypisane do postaci, na jakiej zostanie otworzona.
Zawartość skrzyń:
Skrzynia Starter Pack - 100 PLN
- 20x *Pierścień Doświadczenia (B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 20x *Medal Szczęścia (B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 100x *Potki i Atak/Życie/Obrona Boga Smoków(B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 100x *Rosy(B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 3x *Lizak i *PPK na 3h z (B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 3x *Serce Tianzi na 3h z (B)
- 16x *Dodanie 6/7 Bonusu z (B)
- 1x Maska Uczuć 30 dni
- 1x Artefakt Zagłady Ludzi
- 1x Artefakt Zagłady Potworów
Skrzynia Fundatora - 200 PLN
- 20x *Pierścień Doświadczenia (B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 20x *Medal Szczęścia (B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 100x *Potki i Atak/Życie/Obrona Boga Smoków(B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 100x *Rosy(B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 3x *Lizak i *PPK na 3h z (B)[NIE BĘDZIE W IS]
- 3x *Serce Tianzi na 3h z (B)
- 16x *Dodanie 6/7 Bonusu z (B)
- 1x Maska Uczuć 30 dni
- 1x Nożyk Grzybiarza Czou Czoua
- 1x Magiczny Kij
- 1x Artefakt Zagłady Ludzi
- 1x Artefakt Zagłady Potworów
- 1x Zestaw IS Fundatora

* - przedmioty są dostępne w grze z różnych aktywności.

Item Shop Fundatora
Po otworzeniu skrzyni IS fundatora otrzymacie pełny set Fundatora zawierający wszystkie możliwe warianty
broni kostiumowych dla waszej klasy postaci. Np. Ninja otrzyma BK. na Sztylety, Łuk oraz Miecz.
Wierzchowiec i Pet z zestawu Fundatora:


Administracja

Lista Administracji oraz ich zadań na Proxima Pangea.
[ROOT]Fuzzer
  • Właściciel
  • Strona techniczna gry
  • Wykonanie opraw graficznych
  • Wykonanie / zarządzanie stron www
  • Zarządzanie projektem
  • Prezentacje / Wiki
[ROOT]h0h0u
  • Właściciel
  • Strona techniczna gry
  • Projektowanie / edycja / dodawanie poziomów gry
  • Zarządzanie projektem
  • Discord Serwerowy
  • Kontakt współpracy YT / reklamy
  • Prezentacje / Wiki
[ROOT]Slash
  • Właściciel
  • Strona techniczna gry
  • Projektowanie / edycja / dodawanie poziomów gry
  • Zarządzanie projektem
  • Discord Serwerowy
  • Prezentacje / Wiki
[GA]Shey
  • Support
  • Sprawdzanie / blokowanie graczy
  • Zarządzanie Tutorami / Helperami
[GA]TheAdnin
  • Support
  • Sprawdzanie / blokowanie graczy
  • Discord Serwerowy
  • Prezentacje / Wiki
[GM]PinkLady
  • Support
  • Sprawdzanie / blokowanie graczy
  • Discord Serwerowy
Zadania helperów / tutorów
  • Odpowiadanie na pytania dotyczące gry od graczy
  • Zgłaszanie potencjalnych błędów reszcie zespołu
  • Sprawdzanie graczy lub chat block graczy łamiących regulamin
  • Przeprowadzanie wymian międzyserwerowych

Tabele Bonusów

Na naszym serwerze występuje wiele różnych bonusów w dużej ilości przedmiotów oraz systemów.
Dokładne tabele bonusów znajdziesz poniżej:


Bonusy 1-5
Bonusy 1-5 w przedmiotach zawsze wchodzą maksymalne. Przedmiotów otrzymanych na start nie trzeba mieszać. Posiadają wszystkie możliwe maksymalne bonusy 1-5.
Jeśli bonus nie jest wypisany w poniższej tabeli to znaczy, że nie występuje na serwerze i nie można go wylosować.

BonusWartość
Max PŻ5000
Witalność15
Inteligencja15
Siła15
Zręczność15
Szybkość Zaklęć5%
Szansa na cios krytyczny PvM5%
Silny przeciwko ludziom10%
Szansa na kradzież życia PvM5%
Szansa na blok ciosów PvP10%
Szansa na b. cios. potwora10%
Odp. na Omdlenia1
Obrona50
Szansa na unik strzały PvP5%
Odporność na Klasy15%
Odporność na Magię15%
Regeneracja PŻ15%
Wartość Ataku PvM100
Silny przeciwko Zwierzętom10%
Silny przeciwko Mistykom10%
Silny przeciwko Orkom10%
Silny przeciwko Nieumarłym10%
Silny przeciwko Diabłom10%
Pasy - Bonusy 1-5


BonusMinimalna Wartość BonusuMaksymalna Wartość Bonusu
Inteligencja530
Siła530
Zręczność530
Szybkość Zaklęć5%10%
Szansa na cios krytyczny PvM2%5%
Silny przeciwko ludziom10%150%
Atak PvP30500
Silny przeciwko potworom5%25%
Siła ataku krytycznego PvM1%5%
Wartość Ataku PvM25100
Odporność na Klasy3%15%
Bonusy 6-7


BonusMinMax
Max PŻ200010000
Obrona20100
Odporność na Klasy2%10%
Silny przeciwko Ludziom5%25%
Atak PvP1050
Wartość Ataku PvM1050
Średnie Obrażenia PvM2%10%
Bonusy 6-7 (Pas - Pierścień)


BonusMinMaxPasPierścień
Max PŻ500025000
Odporność na Klasy3%15%
Obrona40200
Silny przeciwko Ludziom10%50%
Atak PvP30150
Wartość Ataku PvM20100
Średnie Obrażenia PvM2%10%
Bonusy Losowe Zwierzaków
Przedstawione bonusy są na 200 poziomie zwierzaka. Należy pamiętać, że jeśli zwierzak nie posiada max lvl to otrzyma tylko cześć wartości wylosowanego bonusu.
Zwierzak może posiadać maksymalnie 5 bonusów losowych.

BonusMinimalna Wartość BonusuMaksymalna Wartość Bonusu
Max PŻ981032700
Wartość Ataku PvM20200
Atak PvP20300
Szybkość Zaklęć2%15%
Obrona100500
Średnie Obrażenia PvM2%20%
Siła ataku krytycznego PvM1%5%
Silny przeciwko Diabłom2%10%
Silny przeciwko Nieumarłym2%10%
Silny przeciwko Orkom2%10%
Silny przeciwko Mistykom2%10%
Silny przeciwko Plugastwom2%10%
Silny przeciwko Żywiołom1%8%
Silny przeciwko Dungeonom1%8%
Silny przeciwko Heroikom1%8%
Silny przeciwko Reliktom1%8%
Silny przeciwko Metinom8%20%
Silny przeciwko Bossom8%20%

Ekwipunki PvM / PvP

Poniżej przedstawiamy poglądowo rozwój ekwipunków PvM oraz PvP.

Zestawy PvM
1 lvl

30 lvl

55 lvl

75 lvl

100 lvl

125 lvl

145 lvl

165 lvl

185 lvl

195 - 205 lvl

Zestawy PvP
75 lvl

135 lvl

150 lvl

170 lvl

190 lvl

205 lvl

Inne

Poniżej znajduje się lista niewymienionych wcześniej w prezentacji usprawnień oraz zmian jakie znajdują się na serwerze.
  • Szybka zmiana CH przy mini mapie, pod ESC oraz pod TAB - systemie teleportacji.
  • Szybka zmiana ekwipunku z 5 możliwymi presetami oraz możliością zmiany używając skrótów klawiszowych.
  • Podgląd skrzyni z dropem w grze w panelu bocznym ekwipunku.
  • Osobny ekwipunek na skiny - elementy kostiumowe. Zawiera dodatkowe 10 stron przeznaczonych tylko dla elementów kostiumowych.
  • Okno bonusów postaci wraz z wyszukiwarką bonusów
  • Bonus Switcher - F5 - z możliwościa zapisywania swoich ustawień.
  • Podgląd dropu w grze z każdego potwora, metina oraz bossa jeśli posiada drop wraz z szansą % na drop przedmiotu
  • Rozbudowane okienko podglądu potworów, mówiące o ich żywiołach, rasach, odpornościach.
  • Możliwość odpalenia wielu odpałów jednocześnie i stackowanie ich czasu.
  • Możliwość otwierania przedmiotów w większych ilościach używając CRTL + PPM
  • Osobny zestaw emocji oraz animacji postaci korzystających z maski uczuć.
  • Przebudowane okienko znajomych w grze.
  • Możliwość wklejania wiadomości CRTL + V
  • Zmeinione umiejętności postaci na nowe efekty wraz z możliwością wyboru preferowanych (stare/nowe)
  • Uporządkowane Bonusy w lewym górnym rogu oraz lepsza ich czytelność
  • Możliwość zapisywania danych logowania oraz miesjce na 20 zapisów.
  • Możliwość rezygnacji z każdego zadania pobocznego.
  • Możliwość zmiany wyświetlania okna walut w ekipunku na inny - można wybrać wyświetlanie ich w eq lub poza eq.
  • Dodane wyszukiwarki przedmiotów / przepisów w większości systemów gdzie są przydatne.
  • System tytułów wraz z jego rozszerzaniem o kolejne tytuły do zdobycia wraz z rozwojem gry.
  • System Punktów Bossów
  • System statystyk postaci
  • System wsparcia ulepszania przedmiotów - w wielu przedmiotach gdy zawiedziemy zostanie dodane nam kilka dodatkowych % przy kolejnym ulepszeniu, aż do pomyślnego ulepszenia
  • Osobny system umiejętności postaci do PvP oraz PvM
  • Wyrównana szybkość wierzchowców - każdy wierzchowiec posiada taką samą szybkość
  • Ninja Dagger poprawienie zasięgu bicia sztyletami z wierzchowca
  • Większy zasięg umiejętności atakujących w PvM
  • Okno z zakupem marmurów oraz transparentne marmury - postać zmienia się w marmur lecz zachowuje wygląd swoich skinów.
  • System powiadomień wraz z możliwością jego dostosowania pod użytkownika korzystając z ustawień w grze
  • Możliwość ponawiania dungeonu po jego zakończeniu
  • Wiadmości offline do graczy
  • Szybkie dodawanie przedmiotów do różnych okien przy uzyciu CRTL + LPM/PPM
  • Możliwość zmiany profesji postaci z zachowaniem umiejętnosci na tym samym poziomie
  • Zmieniony rozwój umiejętności z kamyków duchowych na opcję rozwóju u Uriela w każdym M1 na określonym poziomie.